Onderwerp bekijken
In het onderdeel Glasvezel algemeen van CaiWay/Delta kun je eigenlijk alles posten. Zoals waar beschikbaar, wat zijn de ervaringen, welke techniek wordt gebruikt, welke abonnementen, welke diensten.
|
Niet alleen omzetten duurt lang, maar ook factuur gaat fout!
|
|
| gamespel |
Geplaatst op 07 July 2015, 22:59
|
|
Activiteit ![]() » Maassluis » 3146Cc » Alles-in-1 G500 Berichten: 72 Lid sinds: 31 May 2013 |
Zo tegen 28 mei heb ik mijn Alles-in-1 Glas Totaal om laten zetten naar Alles-in-1 Glas G400. Per 1 juli zou dit omgezet worden naar Alles-in-1 Glas G500, wat tot op heden nog steeds niet is gebeurd. Daarnaast zag ik op mijn laatste rekening ook nog eens het volgende staan. 01 jul 2015 - 31 jul 2015 Belbundel Comfort Telefoonnummer € 4,38 Administratief gaat het daar dus niet helemaal lekker, want ik ben overgegaan naar Alles-in-1 Glas G400 en heb helemaal niets meer te maken met Belbundel Comfort!! Dit is tijdens de aanvraag ook doorgegeven, maarja als zij niets noteren en/of aanpassen dan kunnen ze alles wel blijven factureren!! Zodra er een goede aanbieder van Internet en TV op de glasvezel komt, is deze meneer pleite! |
|
|
|
| gamespel |
Geplaatst op 07 July 2015, 23:13
|
|
Activiteit ![]() » Maassluis » 3146Cc » Alles-in-1 G500 Berichten: 72 Lid sinds: 31 May 2013 |
Dat kon nog even een weekje duren... joost (sorry Joost) mag weten waarom |
|
|
|
| Caiway Webcare |
Geplaatst op 08 July 2015, 10:57
|
|
Official van Delta ![]() » Naaldwijk Berichten: 960 Lid sinds: 12 Jul 2010 |
Beste gamespel, Kan je ons een privé bericht sturen met je postcode & huisnummer? Dan kijken wij wat er gaande is en wat we voor je kunnen betekenen. Met vriendelijke griet, Arjan in 't Hout Caiway Webcare Team
|
|
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
| Spring naar forum: |
|
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Niet alleen omzetten duurt lang, maar ook factuur gaat fout!', te verwijzen!
| BBcode: | |
| HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
| Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
|---|---|---|---|
| Toon niet aan de praat | Hardware instellingen | : 2 | 04 Dec 2024 |
| Webmail via POP werkt ineens niet met Apple | Instellingen software | : 2 | 08 Aug 2024 |
| Amino aria 7x naar Caiway omzetten | Delta Glasvezel digitale ontvangers | : 1 | 22 Dec 2023 |
| TV herkend signaal niet | Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. | : 1 | 02 Oct 2023 |
| Het kastje dat we niet hebben... | Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. | : 1 | 06 Sep 2023 |