Onderwerp bekijken
Ideeƫn over welke zender in welk pakket moet. Of welke ontbrekende zenders er nog bij moeten kommen. Dit de plek om erover te discussiƫren.
|
SWR wil ik er bij hebben als dat kan
|
|
| david_meyer23 |
Geplaatst op 10 July 2011, 13:19
|
|
Activiteit ![]() » gouda » RTV en Internet » Complete TV » Humax iRHD-5100c Berichten: 72 Lid sinds: 19 Mar 2010 |
Ik zou wel SWR er bij willen hebben die zit hier nu alleen digitaal bij rekam. |
|
|
|
| Adios |
Geplaatst op 01 October 2012, 06:58
|
|
Activiteit ![]() » Krimpen aan den IJssel » Alles-in-1 G250 » Linksys WRT1900ACS » Complete TV » CI+ Module SMiT Berichten: 3306 Lid sinds: 06 Oct 2009 |
JIj woont in Gouda. Dan kan je toch gewoon de SWR zien? Ik begrijp je opmerking niet, eerlijk gezegd. |
|
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
| Spring naar forum: |
|
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'SWR wil ik er bij hebben als dat kan', te verwijzen!
| BBcode: | |
| HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
| Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
|---|---|---|---|
| Het kastje dat we niet hebben... | Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. | : 1 | 06 Sep 2023 |
| En we hebben een e52-32 | Digitale radio of televisie storing | : 9 | 27 Jul 2012 |
| Hebben ook andere mensen in Aalsmeer problemen met internet en telefonie? | Storing | : 5 | 13 Mar 2012 |